Condiții de returnare și rambursare

Politica noastră de retur durează 14 zile, ceea ce înseamnă că aveți 14 zile după ce ați primit bunurile pentru a ne contacta dacă doriți să returnați articolele. Dacă au trecut 14 zile de la achiziție, din păcate, nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb.Pentru a fi eligibil pentru returnare, articolul trebuie să fie nefolosit (neasamblat) și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original. Trebuie să ne contactați înainte de a returna un articol; în caz contrar, este posibil să nu putem procesa o rambursare. Nu suntem răspunzători pentru articolele returnate fără un contact prealabil sau o autorizație din partea noastră, care sunt deteriorate sau pierdute.

Retururi autorizate

După ce am autorizat returnarea, veți primi un e-mail de la echipa noastră de retururi cu numărul de retur și instrucțiuni despre ce se va întâmpla în continuare. Acordăm 30 de zile de la primirea acestui e-mail pentru ca bunurile să fie returnate la depozitul nostru, după care rambursările se vor face la discreția noastră, iar articolele returnate sau returnate în afara acestui interval de timp fără autorizație prealabilă pot fi refuzate și returnate expeditorului, ceea ce poate avea ca rezultat faptul că veți fi răspunzător pentru o taxă suplimentară de curierat. Nu rambursăm comenzile până când articolul returnat nu este acceptat și procesat de către depozitul nostru.

Ambalaj original

În cazul în care articolul returnat este UTILIZAT, AVARIAT sau nu se află în AMBALAJUL ORIGINAL, nu putem oferi o rambursare integrală și vom fi taxați cu 30% din prețul de achiziție original pentru a acoperi faptul că nu îl mai putem revinde. Înainte de a returna articolul, vă recomandăm să faceți fotografii ale articolului și ale ambalajului, pentru a avea o reprezentare vizuală a stării acestuia. În caz de deteriorare în timpul transportului, existența unei înregistrări vizuale a stării articolului înainte de expediere va accelera procesul de returnare și va preveni refuzul unui articol returnat din cauza deteriorării.Nu acceptăm produse care sunt materiale periculoase sau care conțin lichide sau gaze inflamabile. Vă rugăm să vă asigurați că toate produsele care necesită benzină golesc rezervoarele și că cablul bateriei este deconectat în cazul articolelor alimentate cu baterii.Pentru a finaliza returul, avem nevoie de o chitanță sau de o dovadă de cumpărare.Vă rugăm să contactați serviciul clienți înainte de a returna articolul, astfel încât să fim conștienți de retur; în caz contrar, s-ar putea produce o întârziere în procesarea rambursării.

Cum funcționează acest lucru cu reparațiile, unde ar trebui să mă duc?

Pentru repararea și întreținerea produsului dumneavoastră, vă rugăm să vizitați filiala Halsteren (numai cu programare). Nu putem garanta că produsul dvs. va fi reparat imediat la fața locului. Vă putem ajuta doar dacă articolul a fost achiziționat de la noi. Oferim, de asemenea, o garanție pentru toate lucrările noastre de reparații. Oferim 50% reducere la tariful orar pentru clienții noștri ! în loc de 60, - plătiți ca și client al BWW 2INVEST N.V. doar 30 € pe oră (fără piese). Este ceva ce nu putem rezolva imediat? Apoi, ne vom asigura că produsul dvs. este gata în termen de 15 zile lucrătoare. Apoi puteți colecta din nou produsul.

Produs returnat după 14 zile pentru că este defect?

Uneori primim articole înapoi pentru că sunt defecte. După ce a fost verificat de către personalul nostru, în 99% din cazuri acest lucru se dovedește a fi incorect. De multe ori, vehiculele nu sunt montate corespunzător sau bateria nu este încărcată sau pur și simplu nu este conectată. În cazul în care returnați un articol din cauza unui defect, dar acesta se dovedește a fi în regulă, vă vom percepe costuri de lucru și de administrare. Costurile de returnare a articolului sunt, de asemenea, responsabilitatea clientului. În cazul în care vehiculul se dovedește a fi defect în garanție, vom repara și vom returna articolul în termen de 15 zile lucrătoare. În cazul în care autovehiculul nu poate fi reparat, veți primi o notă de credit pentru acest lucru.

 

Colecția

În aceste cazuri rare, vom aranja transportul de returnare și vă vom informa cu privire la orice taxe pentru care ați putea fi răspunzător înainte de a aranja colectarea cu curierul (se pot aplica taxe de returnare plus taxe administrative cuprinse între 20 și 40 de euro, în funcție de circumstanțe. Taxele de returnare pot varia în funcție de mărimea produsului și sunt stabilite de compania noastră de curierat), veți fi notificat înainte de a aranja colectarea. Vom stabili împreună cu dvs. o zi convenabilă, dar nu putem specifica o anumită oră la care curierul trebuie să ridice coletul. În cazul în care nu vă prezentați la colectare, va trebui să vă taxăm pentru acest lucru, deoarece vom fi taxați pentru colectarea ratată. Dacă credeți că nu vă veți prezenta la colectare, vă rugăm să ne anunțați cât mai curând posibil și vom încerca să anulăm colectarea, dar dacă acest lucru nu este posibil, vom percepe o taxă pentru colectarea ratată.

Urmărire și localizare

Dacă vă ocupați singur de returnare, vă recomandăm să utilizați un serviciu de urmărire și localizare, deoarece nu putem fi considerați responsabili pentru returnările pierdute în tranzit. În cazul în care vom aranja returnarea, va exista o taxă pentru a acoperi costurile curierului, precum și taxele de administrare, acestea vor fi deduse din rambursarea dvs., serviciul clienți vă va informa despre acest lucru înainte de a se aranja returnarea.Nu uitați, produsul rămâne al dvs. până când a fost primit, verificat și semnat de un membru al personalului depozitului nostru.

Returnare primită

După ce returnarea a fost primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării sau a creditului din magazin. Dacă este aprobată, ne propunem să procesăm rambursarea în termen de 5 zile lucrătoare. Un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda de plată inițială în termen de 3-7 zile lucrătoare, în funcție de metoda de plată.Dacă nu ați primit încă o rambursare, vă rugăm să verificați din nou contul dvs. bancar mai întâi. Apoi contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. va fi transferată oficial.Apoi, contactați-vă banca. De multe ori, există o perioadă de timp de procesare înainte de a fi înregistrată o rambursare. Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la service@berghofftoys.com.

Colectarea și returnările (colecții eșuate)

Dacă returnați un articol, indiferent de motivul pentru care articolul trebuie ambalat, un curier va refuza să colecteze articolul dacă acesta nu este ambalat corect și vom percepe o taxă pentru colectarea nereușită. Este responsabilitatea dvs. să vă asigurați că articolul este ambalat corect și avem nevoie de confirmarea dvs. în acest sens înainte de a aranja o colectare de către noi. Vă recomandăm cu tărie să păstrați în stare bună cutia în care a fost primit articolul.