Condițiile noastre de livrare

Trimitem colete atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii în Europa, prin DHL/DPD/ UPS și PostNL, în mod standard. Avantajul este că pachetele trimise în acest mod vor fi retrimise la adresa de livrare de 2 sau 3 ori atunci când nu sunteți acasă. Livrarea are loc în zilele de luni, marți, miercuri, joi, vineri și sâmbătă. După 2 încercări de livrare, coletul va fi returnat la BWW 2INVEST N.V.

Timpii de livrare

Termenele de livrare cu transportatorii noștri nu sunt fixe. Uneori puteți alege când doriți să vă fie livrat coletul, iar dacă nu specificați o preferință, puteți verifica adesea când este posibil să treacă un curier. Transportatorii noștri au o densitate de livrare de 98% pentru livrare în 1-3 zile lucrătoare. O comandă plasată înainte de ora 15.30 în zilele lucrătoare va fi livrată în termen de 1-3 zile. Cu toate acestea, este posibil să existe o întârziere, ceea ce este deranjant pentru client și pentru noi. Nu putem fi trași la răspundere pentru acest lucru și nu se pot obține "drepturi" din această cauză. În cazul în care coletul dvs. nu a fost livrat la timp sau are încă statutul "raportat", vom investiga. Între timp, este încă posibil ca pachetul dumneavoastră să fie livrat. Vom aștepta apoi o investigație de 14 zile și, prin urmare, nu putem trimite încă o rambursare sau un produs nou. Dacă produsul ajunge mai târziu decât era prevăzut și nu mai aveți nevoie de el, refuzați să acceptați comanda de la persoana care l-a livrat. În acest fel, nu trebuie să o depuneți dumneavoastră la oficiul poștal. Nu suntem responsabili pentru întârziere.

Return

În cazul în care un colet ne este returnat pentru că am indicat o adresă de livrare incorectă sau pentru că nu am reușit să îl livrăm la adresa indicată, în ciuda încercărilor repetate, vom fi nevoiți să taxăm din nou cheltuielile de returnare. De asemenea, vă rugăm să verificați dacă numele adresei de livrare pe care ne-ați furnizat-o este corect. Adresele diferite pot deruta compania de transport și pot face necesară retrimiterea coletului. Costurile aferente vor fi suportate de către beneficiar.

Preferințe

Dacă doriți ca comanda dvs. să fie livrată printr-o altă metodă decât cea obișnuită, vă rugăm să precizați acest lucru în mod clar atunci când plasați comanda. Apoi vom discuta cu dumneavoastră despre ce este posibil. Pentru comenzi speciale, articole pe paleți și articole cu dimensiuni diferite se poate alege un alt transportator.

Costuri de expediere:

Acestea vor depinde, bineînțeles, de produsul ales. O mașină pentru copii de 55 kg costă mai mult decât o trotinetă de 2 kg. Veți găsi costurile totale de transport la sfârșitul coșului de cumpărături.